Friday 7 December 2012

Tempat Orang

Ohh Ohh tau tak saya dah tak duduk kat rumah? Hee, saya skrg kat kolej Tun Hamzah Uitm, menyampah nya masa minggu destini siswa, =,= rasa nak menangis betul, kena bangun awal, biasa lah pukul 4, tapi itu tak kesah yg kesah nya semua gerak sekali 700 orang, bayangkan nak makan beratur panjang giler >< ee tak sukanyaaa, boleh kata hidup kita di kawal dlm masa 7 hari :) 

memang tiap malam korang akan nangis teringat kan mak nak balik rumah, haa saya ada jugak la nangis kan sebab stress gile kene kontrol tapi... saya ada  orang teman ^__^ haa, jadi terima kasih awak!!
tido tu baca doa semua ehh, amik wudu ke, hehe, bahaya

tapi MDS tu ada baiknya sebab PM bantu kita nak daftar semua, jadi kita tak la terpinga pinga nak pegi situ sini, MDS ni menyeronokkan bila aktiviti dengan PM la, kalau dgn rektor semua tu sumpah! bosan, ceramah straight dari pagi sampai petang tak kan lari lah :) tahan mata jee..

dapat pulak buat kat Dewan Taming Sari, perhh memang mengantuk tak ingat la, air cond kuat gilerrr, duduk dalam tu kalau tak tersengguk tu tak sah la ^^ tapi...... hati hati, abang abang PM semua ready dgn camera je nak amik gambar korang HEHE, errr,, saya kena jugak >< tertido, hee..

ohh ohh lupa pulak, gambar korang tu dia tayangkan masa penutup MDS, jadi sila hati hati hehe..

*haa, awak awak saya dah update blog ni awak boleh baca tau? hehe, terima kasih sbb teman saya na? hee kata kata awak semua saya ingat, mama pon :) hihihi,,

No comments:

Post a Comment