Saturday, 2 November 2013

Imbasan UiTM Lendu

Sekarang on my way to semester 3, jadi entah macam mana aku boleh teringat masa mula mula aku masuk Lendu ni, semester 1. Muka tak payah cakap selenge nya bukan main, HAHA, Entah bila masa pulak jam ni berjalan, aku pun dah habis sem 2. Alhamdulillah, segala penat semua aku tempuh akhirnya LULUS RESULT SEM 2. woaahhhh tak sangka betul. 

So ni antara kenangan yg aku dapat flashback. Seronok sebenarnya dapat bergelar student UiTM. Tempat yg mmg aku nak timba ilmu dari sekolah menengah lagi. Ingat cuma tinggal mimpi je dpt belajar kat UiTM. Tapi mimpi tu jadi kenyataan :) Tiap sem semua tekanan tu kitorg lawan sama sama, kerjasama, semua tu seronok sangat, naik pentas menjadi golongan pelajar Dekan, semua tu benda yg aku nak buat dengan diorg dan Alhamdulillah semua tu di beri peluang :) 

No comments:

Post a Comment